خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

معلمان کمتر از 6 سال سابقه، سال آینده رتبه‌بندی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۰۱۶

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال آینده برای تعداد زیادی از همکاران که سابقه خدمت آنها زیر شش سال بود و مشمول رتبه‌بندی نشدند، طرح رتبه‌بندی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر فانی در حاشیه پیش‌کنگره شهدای دانش‌آموز درباره علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی شهر تهران علی‌رغم دریافت تعهدنامه از آنها گفت: امروز این موضوع را از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پیگیری کردم.

وی با بیان این مطلب که از 2600 نفری که در تهران بازنشسته هستند 1500 نفر تاکنون پاداش پایان‌خدمت خود را دریافت کرده‌اند، گفت: بقیه افراد نیز با ارائه مدارک به تدریج پاداش خود را دریافت خواهند کرد و برای این منظور به لحاظ تامین اعتبار مشکلی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به پرسشی درباره علت عدم برگزاری آزمون ورودی سمپاد در پایه دهم در تهران افزود: امسال شهر تهران برای ورود دانش‌آموز به پایه دهم آزمون مدارس سمپاد را برگزار نکرد و در حال بررسی این موضوع هستیم تا مشکل رفع شود.

فانی همچنین در خصوص سهمیه معلولان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: سه درصد سهم معلولان در این آزمون اعمال می‌شود و اگر ظرفیت خالی باقی‌مانده باشد به ظرفیت سال آینده اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد:  باید توجه داشت که 2.2 درصد از هر 100 دانش‌آموز تیزهوش هستند اما این نسبت در طی سال‌های اخیر رعایت نشد به گونه‌ای که در برخی از استان‌ها این نسبت به 25 درصد نیز رسید. بنابراین مرکز پرورش استعدادهای درخشان تلاش می‌کند تا این شاخص را که رشد زیادی داشته به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز