خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

مجلس آینده به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۴۵۷

شهردار تهران با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف شهردار تهران با حضور در حسینیه ارشاد در ساعات نخست اخذ رای، رای خود در دو انتخابات مجلس شورا و مجلس خبرگان را به صندوق انداخت.

محمدباقر قالیباف با حضور در مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس آینده مجلس خوبی خواهد بود گفت: این مجلس باید از یک طرف به فکر اقتصاد و معیشت مردم که مهم‌ترین چالش ما است باشد و از طرف دیگر ان‌شاءالله در سطح جهانی روحیه استکبارستیزی و دفاع از مظلومان را در دستور کار خود قرار دهد. 

او در ادامه با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند امر خیر را انسان باید هر چه زود‌تر انجام دهد خاطرنشان کرد: این رسالت ملی ما است و تنها وظیفه دینی نیست. 

قالیباف درباره دلیل حضورش در مجلس لرزاده گفت: من مدتی است که در منطقه ۱۲ زندگی می‌کنم و طبیعی است که مسجد لرزاده را که در مرکز شهر واقع شده برای رای دادن انتخاب کردم. 

او با اشاره به پیام حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: اولین پیام برای داخل کشور و نمایندگانی است که با رای مردم انتخاب می‌شوند. نمایندگان باید حضور مردم را ببینند و در مقابل این انجام وظیفه، آنان نیز به وظایف خود عمل کنند. 

شهردار تهران تاکید کرد: پیام خارجی هم این است که ملت ما با وحدت خود توانسته‌ انقلاب را به پیروزی برساند و دفاع مقدس را پیش ببرد امروز هم با وحدت خودشان به استکبار جهانی نشان خواهد داد که این ملت یکپارچه‌اند هر چند که به طور طبیعی رقابت داشته چرا که رقابت انتخاباتی لازمه یک حرکت پویا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز