خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

ابلاغ اساسنامه مدارس عشایر به آموزش و پرورش با امضاء رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۲۵۰

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش ، از ابلاغ اساسنامه مدارس عشایر به آموزش و پرورش با امضاء رئیس جمهور خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد دیمه ور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به این که عدالت آموزشی از سیاست های مهم آموزش و پرورش است ، افزود : عدالت در دسترسی به آموزش و ارتقای کیفیت آموزشی ، جز اساسی آموزش و پرورش دولت یازدهم است .

دیمه ور در زمینه عدالت در دسترسی، به اقدام آموزش و پرورش در راستای تامین امکانات و نیروی انسانی در دورترین نقاط خبر داد و خاطرنشان کرد : هم اکنون 75 کلاس یک نفره در کشور دایر است.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش با اشاره به افزایش پوشش پیش دبستانی از 38 درصد در سال 92 به 55 درصد در سال جاری میزان رشد را 17 درصد اعلام کرد و افزود: دستورالعمل و آیین نامه مدیریت یکپارچه دوران کودکی از مهدکودک تا ابتدایی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است که با تصویب این آیین نامه شاهد روند رو به رشد پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی خواهیم بود.

وی از ارائه گزارش انسداد مبادی بی سوادی به دولت در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و افزود : آموزش و پرورش 70 هزار کودک بازمانده از تحصیل را از طریق تطبیق اطلاعات سامانه های آموزش و پرورش و ثبت احوال و مراجعه  والدین به صورت حضوری و چهره به چهره جذب کرده است.

دیمه ور از تصویب اساسنامه مدارس عشایر برای اولین بار در سال 93 خبر داد، گفت: اساسنامه مدارس عشایر به امضاء رئیس جمهور رسیده و جهت اجرایی کردن آن به آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش به کیفی سازی و توانمندی در مناطق استان و بومی گزینی اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس در سند تحول ، مدرسه را محل کانون محله می نامند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز