خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد:

اسکان اضطراری ۶۵۰ تن و انجام عملیات رهاسازی برای ۳ هزار خودرو

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۵۱۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات امدادرسانی در برف و کولاک 24 گذشته، گفت: امدادگران هلال‌احمر در ١٧ استان کشور خدمات لازم را به 10 هزار و 617 تن از هموطنان گرفتار در برف و کولاک ارائه کردند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخ‌ساز با اشاره به گزارش عملیات برف و کولاک در تاریخ 20 بهمن، گفت: 17 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران و همدان در 24 ساعت گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بودند و در این زمینه امدادگران خدمات امدادی لازم را به هموطنان در این استان‌ها و 30 محور مواصلاتی ارائه کردند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 650 تن از هموطنان متاثر از برف و کولاک، عنوان کرد: بر این اساس با تلاش 119 تیم عملیاتی شامل 414 امدادگر و نجات‌گر، 7 تن که 2 تن آنها زن باردار بودند به مراکز درمانی منتقل شده و 2 هزار و 81 خودرو نیز از برف و کولاک رها شد.

چرخ‌ساز گفت: امدادرسانی‌ها توسط سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همچنان در 30 محور برف‌گیر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز