خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه شهید رجایی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۳۰۶

ثبت‌نام دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بخش فنی‌وحرفه‌ای، در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از امروز آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در بخش فنی‌وحرفه‌ای از امروز لغایت جمعه مورخ ۲۳ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به پرتال آموزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (تهران) به آدرس http://portal.srttu.edu  نسبت به تکمیل مشخصات درخواستی و Upload مدارک از Link «ثبت‌نام الکترونیکی از پذیرفته شدگان ورودی سال 94»، اقدام کنند.

مدارک شامل «یک قطعه عکس تمام رخ 4*3 رنگی با پشت زمینه سفید (تهیه شده در سال جاری)»، «یک سری کپی کامل از صفحات شناسنامه»، «یک سری کپی از پشت و روی کارت ملی»، «یک سری کپی دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل - محل انتخابی)»، «یک سری تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت خدمتی (ویژه برادران) و یا گواهی انجام خدمت نظام وظیفه»، «تصویر معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی (ویژه معلولین)» و «تصویر معرفی‌نامه از ستاد شاهد و ایثارگر (ویژه خانواده محترم شاهد و ایثارگر)» است.

زمان شروع و مکان برگزاری، شهریه و سایر اطلاعات مرتبط با برگزاری دوره‌های کسب مهارت حرفه‌ای و شایستگی‌های معلمی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز