خبرگزاری کار ایران

برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه خودروی سواری در جاده دماوند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۳۰۰

برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با دو دستگاه خودروی سواری در جاده دماوند آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایلنا، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد چند دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده دماوند، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۲ و گروه امداد و نجات ۱۰ را ساعت ۲۳: ۱۰ شب گذشته به محل حادثه واقع درجاده دماوند روبروی سه راه آزمایش اعزام کرد.

محمدرضا فریادرس افسر آماده منطقه ۳ عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سوناتا برخورد کرده و باعث مصدومیت دو نفر از سرنشینان خودروی پژ وپارس شده بود.

وی افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه با استفاده از علائم هشدار دهنده و با قطع برق باطری خودرو‌ها اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

فریادرس ادامه داد: سرنشینان خودروی پژو پارس که خانمی حدودآ ۴۰ ساله و دختری ۱۰ ساله بودند درون اتاقک خودرو گرفتار شده بودند و قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری ازداخل خودرو خارج و بلافاصله نیروهای عملیاتی آن‌ها را برای درمان، تحویل عوامل اورژانس دادند.

فریادرس خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح خیابان از بنزین و تحویل محل حادثه به عوامل راهنمایی، رانندگی و عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز