خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران:

ارزش خدمات سفر را قربانی خدمات غیر استاندارد نکنید

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۵۴۹

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران، با بیان اینکه کاهش قیمت به عنوان یک استراتژی در فعالیت‌های اقتصادی برای بسیاری از فعالان بخش خصوص در زمینه افزایش فروش محصولات قابل توجه است٬ افزود: با توجه به اینکه صنعت گردشگری و هتلداری یک صنعت خدماتی است؛ بنابراین بیش از دیگر صنایع نیازمند حفظ مشتری برای ادامه فعالیت در محیط رقابتی امروز است.

به گزارش ایلنا٬ رجبعلی خسروآبادی با اشاره به اینکه جذب گردشگر  نیازمند جلب اعتماد است گفت: این جلب اعتماد مستلزم ایجاد خدمات مطلوب به مسافران است.

وی خطاب به فعالان صنعت گردشگری تاکید کرد: مراقب باشید ارزش خدمات را در ذهن گردشگران با افزایش بی‌رویه قیمت‌ها تنزل ندهید.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران تاکید کرد: به عنوان متولی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تهران به دنبال آن هستیم تا شکاف بین استاندارد‌ها و نحوه ارائه خدمات را به حداقل برسانیم.

خسروآبادی ادامه داد: یک هتل مجاز نیست تا خدمات پایین‌تر از ستاره خود را به بهانه کاهش قیمت به گردشگران ارائه دهد.

خسروآبادی با بیان اینکه استفاده از خدمات سفر در سبد مایحتاج روزانه مردم مستلزم ارائه قیمت مناسب است، افزایش غیر معمول بهای استفاده از خدمات را موجب متضرر شدن فعالان این صنعت برشمرد وگفت: قطعا تعیین کننده نرخ واقعی در استفاده از خدمات صنعت گردشگری به جز ایام پیک سفر مردم هستند.

وی ادامه داد: البته ممکن است در ایام پیک سفر تعداد معدودی به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش بهای خدمات سفر به گردشگران کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز