خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هم‌اندیشی بررسی مشکلات بزرگراه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۵۲۰

نشست هم‌اندیشی معاونان فنی و عمران ۶ منطقه پایتخت به منظور بررسی مسائل و مشکلات بزرگراه آزادگان، اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ریزی مدون به میزبانی شهرداری منطقه ۱۸ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حسن رحمانی معاون فنی وعمران شهردار منطقه ۱۸ در حاشیه برگزاری این نشست گفت: بزرگراه آزادگان به طول ۳۶ کیلومتر ازجمله معابر فرامنطقه‌ای و دارای اهمیت شهرتهران است که در جابجایی شهروندان نقش بسزایی را ایفا می‌کند. این بزرگراه درمسیرشمال غرب به جنوب شرق پایتخت کشیده شده که بیش از ۱۲ کیلومتر آن از حدفاصل ۶۵ متری فتح تا بزرگراه آیت الله سعیدی در منطقه ۱۸واقع شده است که در میان دیگر مناطق، بیشترین سهم را از این بزرگراه به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۱۹، ۲۱و ۲۲میزبان این بزرگراه حیاتی هستنداظهارکرد: وسعت واهمیت بزرگراه آزادگان موجب شده تااین معبربه صورت ویژه مورد توجه مدیران ارشدشهری واقع شودواقدامات قابل توجهی باهمکاری سازمان مشاور، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و سازمان حمل ونقل وترافیک صورت پذیرد.

رحمانی برگزاری این نشست به میزبانی منطقه رادرجهت بررسی مسائل ومشکلات موجودبزرگراه آزادگان دانست وگفت: به همین منظور، معاونان فنی و عمران ۵منطقه دیگر به منطقه ۱۸آمدندتا طرح‌های کوتاه مدت، ‌ میان مدت و بلندمدت انجام شده یا در حال اجرا را مورد بررسی قرار دهند و از این جهت با یکدیگر همسو و هماهنگ باشند.

معاون شهردار منطقه ۱۸درادامه به اقدامات انجام شده این منطقه دربزرگراه آزادگان اشاره کرد و افزود: جداره سازی بزرگراه آزادگان باسنگ مالون، استفاده ازفلاورباکس، بازسازی و اصلاح انهارو جداول بزرگراه آزادگان، اجرای طرح جمع آوری آّبهای سطحی، احداث سه معبردسترسی کندروبه تندرووبلعکس، نصب روشنایی هاواجرای عملیات مستمرلکه گیری و آسفالت از جمله اقداماتی است که توسط معاونت فنی و عمران منطقه انجام شده است. تاکنون تقریبا «تمام طرح‌های کوتاه مدت ویژه منطقه باپیشرفت مناسبی انجام شده و عملیات تکمیل آن تا اواخر بهمن ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسئول اقدامات دیگر مناطق میزبان بزرگراه آزادگان رانیزتکمیل کننده طرح کلی ایمن سازی این معبر مهم پایتخت دانست و خاطرنشان کرد: دراین نشست، دیگرمعاونان فنی وعمران مناطق ۵گانه میزبان بزرگراه آزادگان آخرین اقدامات انجام شده درحوزه ایمن سازی، تأمین روشنایی، نصب دوربین هاواصلاحهای هندسی رامطرح کردندو مورد ارزیابی قراردادند. البته معاونت فنی وعمران منطقه این آمادگی راداردتامیزبانی جلسات آینده ویژه بزرگراه آزادگان راعهده دارشود. تداوم این هم اندیشی حامیان مناطق باعث خواهدشدتادرآینده نزدیک شاهدایمنی کامل بزرگراه آزادگان، افزایش زیبایی بصری وتحقق شعارآسمان آبی وزمین پاک باشیم.****

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز