خبرگزاری کار ایران

دوستی:

از ظرفیت بانک‌ها برای خرید اتوبوس و تاکسی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۵۷۶

عضو شورای شهر تهران گفت: با کمک گرفتن از بانک‌ها برای خرید اتوبوس و تاکسی در کلان‌شهر‌ها گام اساسی برداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در تذکر پیش از دستور صبح امروز خود با اشاره به آلودگی هوای تهران طی چند روز گذشته گفت: در آن روز‌ها به شورای شهر و شهرداری حملات زیادی شد که به نظرم کمی بی‌انصافی بود.

وی با تاکید براینکه شورای شهر در خصوص کاهش آلودگی هوای تهران وظایفی را برعهده دارد، ادامه داد: بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی و نیز تکمیل خطوط مترو از جمله این وظایف است که طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

دوستی تصریح کرد: این اقدامات به دلیل فقدان اعتبار در دولت و شهرداری به کندی پیش می‌رود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه اخیرا بانک شهر در خصوص راه‌اندازی خطوط مترو کمک خوبی به شهرداری تهران و تعدادی دیگر از کلان‌شهرهای دیگر کرده است، پیشنهاد داد: بهتر است؛ این موضوع به عنوان یک مصوبه یا طی جلساتی با وزیر کشور یا رئیس جمهور مورد تاکید قرار گیرد تا بتوانیم از ظرفیت بانک‌های خصوصی و دولتی برای خرید اتوبوس و تاکسی استفاده کنیم.

دوستی با تاکید براینکه باید الگوی کمک بانک شهر به شهرداری را ادامه دهیم خاطر نشان کرد: دولت باید مصوبه‌ای در خصوص بانک‌ها تصویب کند زیرا درغیر اینصورت نه فقط تهران بلکه در تمام کلانشهرهای کشور مشکل حمل و نقل خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز