خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

برخورد پلیس راهور با خودروهایی که زنجیر چرخ ندارند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: همکاران ما در پلیس راهور در جاده‌های برفی و گردنه‌ها حضور دارند و با خودروهایی که زنجیر چرخ ندارند، قطعا برخورد می‌کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سردار «تقی مهری» در خصوص افرادی که در ایام زمستان قصد سفر و یا تردد در جاده ها را دارند، اظهار کرد: رانندگان باید سفر ایمنی را از آغاز سفر تا رسیدن به مقصد، برای خود برنامه ریزی و پیش بینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسافران باید وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند، ادامه داد: خودروها برای تردد در جاده باید از نظر فنی، روشنایی و سالم بودن بخاری مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد ضمن اینکه رانندگان این را هم به یاد داشته باشند که حین سفر با خودروهایی که با باک پر از سوخت دارند، تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد: رانندگان همچنین لباس های گرم و مواد غذایی مقوی تا مدت 48 ساعت در داخل خودرو داشته باشند.

سردار مهری همچنین به اهمیت زنجیر چرخ حین تردد در جاده های برفی اشاره کرد و گفت: همکاران ما در پلیس راهور در جاده های برفی و گردنه ها حضور دارند و با خودروهایی که زنجیرچرخ ندارد، قطعا برخورد می کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: رانندگان حتما قبل از سفر در این ایام نحوه بستن زنچیر چرخ را آموزش ببینند تا در جاده دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه تمام وظایف مان را برای پیشگیری از حوادث احتمالی به درستی انجام می دهیم، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح زمستانه، امسال را با حوادث و تلفات کمتری پشت سر بگذاریم.

 

کد خبر : ۳۳۱۲۴۲