خبرگزاری کار ایران

با امضا تفاهم نامه صورت می‌گیرد؛

مشارکت پژوهشگاه میراث فرهنگی و دانشگاه بیرجند با پژوهشگران

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۱۸۹

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه بیرجند تفاهم نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف ازجمله مشارکت با پژوهشگران در اجرای پروژه‌های علمی امضا کردند.

به گزارش ایلنا، براساس این تفاهم نامه که به امضای سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و خلیل خلیلی رئیس دانشگاه بیرجند رسید دوطرف در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، هنراسلامی، صنایع دستی و سایر موضوعات و مطالعات میان رشته‌ای همکاری خواهند کرد.

بهره‌مندی طرف‌ها از امکانات آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای و ارتباطات بین المللی، همکاری درزمینه ایجاد رشته‌های آموزشی – پژوهشی میان رشته‌ای، استفاده از توان علمی دوطرف برای انجام طرحهای می‌دانی و همکاری برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت درحوزه‌های مورد تفاهم از مفاد مورد توافق طرفین است.

از جمله بندهایی دیگر تفاهم نامه می‌توان به صدورمجوزهای لازم توسط پژوهشگاه برای انجام پروژه‌های می‌دانی مشترک باستان‌شناسی میان دانشگاه با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی خارج از ایران وفق قوانین و مقررات پژوهشگاه، مشارکت طرف‌ها با پژوهشگران و اعضای هیات علمی و دانشجویان در انجام پروژه‌های علمی و پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی اشاره کرد.

این تفاهم نامه که دارای ۵ماده و ۱۹بند است به مدت ۵سال معتبر بوده و به صورت خودکار برای یک مدت ۵ساله دیگر تمدید خواهدشد مگر اینکه برخلاف آن توافق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز