خبرگزاری کار ایران

قالیباف در برزخ خروج از بهشت؛

نامه عضو مجمع تشخیص به قوه قضاییه درباره تخلفات شهرداری تهران + سند

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از قوه قضاییه خواست به تخلفات شهرداری تهران رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به تخلفات شهردار تهران شد.

این عضو مجمع و کمیسیون نظارت تشخیص مصلحت نظام در نامه خود تاکید کرده است که قوه قضاییه باید با پیگیری سریعتر این موضوع مانع تسری فساد به دستگاه‌های دیگر کشور شود.

پیش از این نیز برخی اعضای شورای شهر انتقادهایی را نسبت به تخلفات شهرداری تهران در دوره مدیریت قالیباف مطرح کرده بودند و افراد دیگر نیز از موضع سابق خود در حمایت از قالیباف عقب‌نشینی کرده‌اند و اکنون که یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از قوه قضاییه برای ورود به تخلفات درخواست کرده است٬ این موضوع وارد فاز جدیدی خواهد شد.

بند «ز» پیوست نامه‌ای که این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به آملی لاریجانی ارسال کرده است٬ نشان می‌دهد پیش از این نیز سازمان بازرسی کل کشور به موضوع تخلفات شهرداری تهران ورود کرده و موضوع تخلفات برای سازمان بازرسی مبرهن شده است که برخی از پرونده‌های آن نیز به دادستانی ارجاع شده است.

آنچنان که از متن نامه برمی‌آید شهرداری تهران نیز نسبت به ابلاغیه‌های سازمان بازرسی و مراجع ذیربط بی‌اعتنایی کرده است و فرآیند تخلف خود را ادامه داده است و تاکید شده که رویه خلاف به سایر محله‌ها و مناطق و شهرها نیز تسری یافته است.

0003

0001

کد خبر : ۳۲۸۶۲۱