خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده؛

کانون بانوان و خانه سازمان‌های مردم نهاد آبادان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۱۶

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه سفر خود به آبادان ضمن افتتاح کانون بانوان و خانه سازمان‌های مردم نهاد آبادان، با توضیح کارشناسان و متخصصان در جریان روند فعالیت این دو مرکز قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه نمایشگاه‌های استانی و بومی را که در زمینه صنایع دستی و تولیدات داخلی فعالیت می‌کنند،موجب تعالی و پیشرفت آن منطقه عنوان کرد.

در این نمایشگاه غرفه داران نیز به بیان پیشنهادات، دغدغه ها و چالش های پیش رو کارآفرینان منطقه پرداختند و خواستار اختصاص تسهیلات در عرصه کسب و کار و کارآفرینی توسط دستگاه های اجرایی شدند.

نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد و زنان کارآفرین آبادان به منظور «معرفی توانمندی های زنان کارآفرین استان»، «اشتغال‌زایی مولد و بازاریابی محصولات تولید شده»، «فراهم نمودن زمینه های گسترش اشتغال و کارآفرینی منطقه»، «افزایش کیفیت محصولات تولیدی»، «تبادل اطلاعات و ایجاد اشتغال زایی با برپایی نشست ها و جلسات»، «برپایی آموزش و کارگاه های آموزشی سمن ها و بانوان کارآفرین» برپا شده است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده را در این بازدید فرماندار و شهردار آبادان و برخی مقامات ارشد محلی همراهی می‌کردند.

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز