خبرگزاری کار ایران

جزییات شهادت مامور نیروی انتظامی در بابلسر

استواریکم"سیدمحمد عبدی" از ماموران فرماندهی انتظامی بخش"بهنمیر" شهرستان بابلسرمازندران، شب گذشته حین اجرای ماموریت، بر اثر اصابت گلوله یکی از اراذل واوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایلنا، در پی کسب خبری در ساعت 1و 27دقیقه بامداد امروز از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بابلسر، مبنی بر تهدید به مرگ خانواده‌ای در بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، ماموران گشت انتظامی بخش به سراکیپی استواریکم "سیدمحمد عبدی پاشاکلائی" سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

براساس این گزارش، ماموران با حضور در میدان"شهداء" شهر بهنمیر به یک دستگاه خودرو سواری پراید پارک شده در کنار میدان مظنون شدند.

ماموران در حال بررسی موضوع بودند، که ناگهان یکی از سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح شکاری به سمت مامور انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند و با سرعت از صحنه متواری می‌شود.

با وقوع این حادثه مصدوم سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد، که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، عامل تیراندازی و شهادت این مامور انتظامی به نام " م- ع" از اراذل و اوباش و شرور معروف بوده که شناسایی شد.

با شناسایی این متهم تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی هم‌چنان ادامه دارد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر ساعت8و30دقیقه صبح روز شنبه هفتم آذرماه در شهرستان بابلسر و ساعت 10صبح همان روز در شهرستان ساری با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور استان مازندران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۲۵۴۵۹