خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس کشور اعلام کرد؛

افزایش ۱۵۰ درصدی ظرفیت اورژانس پیش بیمارستانی در ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۰۱۵

رئیس اورژانس کشور با اشاره به افزایش ۱۵۰ درصدی ظرفیت اورژانس پیش بیمارستانی در ایام اربعین، از اضافه شدن دو هزار و ۵۰۰ آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور خبر داد و اظهار داشت: از ماه آینده شاهد تغییر چهره آمبولانس‌ها در کشور خواهیم بود.

به گزارش ایلنا؛ امین صابری نیا دیروز در حاشیه برگزاری اجلاس معاونین درمان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: برای ایام عزاداری اربعین حسینی در دو بخش اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده، است، به نحوی که ظرفیت آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ در مرز‌ها ۱۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

وی افزود: در ایام عزاداری اربعین حسینی در نقاط مرزی با عراق، به ازاء هر ۵ تا ۱۰ کیلومتر یک آمبولانس ۱۱۵ مستقر خواهد شد و چادرهای درمانی نیز به منظور درمان سرپایی زایران برپا می‌شود.

رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: سازمان‌های هلال احمر، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و شهرداری نیز در این ایام با ما همکاری دارند و همه مجموعه‌ها تحت نظر رییس دانشگاه علوم پزشکی مناطق مرزی کار خواهند کرد.

صابری نیا همچنین به افزایش ظرفیت اورژانس بیمارستانی اشاره کرد و گفت: تمام سعی خود را برای تجهیز اورژانس‌های بیمارستانی، اعم از‌ای سی یو داشته‌ایم و به منظور تأمین نیروی انسانی نیز اعلام کرده‌ایم متخصصان طرح یک ماهه به این مناطق اعزام شوند تا کمبودی از این نظر نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز