خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد:

با پر شدن سدها بحران آب حل نمی‌شود/ به شورا طعنه نزنید

ما همچنان با مشکل آب روبرو هستیم و باید سیستم کشاورزی و مصرف آب‌مان را اصلاح کنیم تا مسئله حل شود. لذا با پر شدن سدها مشکل آب حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس شورای شهر تهران در دویست و ششمین جلسه شورای شهر با اشاره به بارندگی روزهای اخیر گفت: تا باران می‌آید میزان آب سدها اندازه‌گیری می‌شود و می‌گوییم مشکل آب نداریم این در حالی است که منبع اصلی تامین آب در کشور ما زیرزمینی بوده و مقدار آن بسیار پایین آمده که تامین دوباره آن سال‌ها طول می‌کشد.

مهدی چمران با اشاره به خشکسالی‌های 15 و 7 ساله در کشور گفت: ما همچنان با مشکل آب روبرو هستیم و باید سیستم کشاورزی و مصرف آب‌مان را اصلاح کنیم تا مسئله حل شود. لذا با پر شدن سدها مشکل آب حل نمی‌شود.

وی با یادآوری اینکه روز گذشته در منطقه پاسگاه نعمت‌آباد ایستگاه مترو افتتاح شد؛ ضمن تبریک به مردم محل و شهرداری اظهار کرد: انتظار نداریم در مراسم افتتاحیه مترو شان شورا حفظ نشود زیرا اگر شان شورا حفظ نشود؛ جایگاه خودشان حفظ نمی‌شود.

چمران تصریح کرد: نصیحت می‌کنم مسیری را طی نکنند که خود دچار مشکل شوند. شورا جایگاه خود را دارد و اگر به شوخی به شورا طعنه بزنید؛ درست نیست.

کد خبر : ۳۲۰۶۱۶