خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری استان تهران از مجتمع قضائی شهید بهشتی بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۸۷۱

رئیس کل دادگستری استان تهران سرزده از مجتمع قضائی شهید بهشتی (ره) بازدید و از نزدیک با همکاران قضائی و اداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی صبح شنبه سرزده از مجتمع قضائی شهید بهشتی (ره) بازدید و از نزدیک با همکاران قضائی و اداری گفتگو کرد. در ابتدای این بازدید و در یک نشست صمیمی با قضات، رئیس مجتمع به ارائه گزارشی از عملکرد و مشکلات مطروحه در حوزه مسئولیت خود پرداخت و تعدادی از قضات هم نقطه نظرات خود را در عرصه های مختلف مطرح کردند.

وی بعد از استماع مشکلات و نظرات گفت: به طور قطع این مجتمع قضائی به جهت پیچیدگی های موجود در پرونده های مطروحه و از حیث ویژگی های منطقه ای از مهمترین مجموعه های قضائی ما در تهران است و قضات آن بالطبع دارای شان و منزلت خاصی هستند.

اسماعیلی افزود: موضوع آمار، به رغم اهمیتی که دارد قطعاً به تنهایی ملاک سنجش میزان دقیق عملکرد همکاران قضائی نیست و کیفیت در اتخاذ تصمیمات قضائی همیشه مدنظر بوده و هست اما این نکته را باید در نظر بگیریم که نادیده گرفتن آمار و انجام دادرسی های به موقع، می تواند موجب اطاله در رسیدگی شود که این امر بی شک از مصادیق ظلم و بی عدالتی است که قضات ما قطعاً این موضوع را نمی پذیرند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با ارائه آماری از عملکرد مجتمع قضائی شهید بهشتی (ره) با استفاده از اطلاعات استخراج شده از طریق سیستم سمپ اظهار داشت: بعضاً مشاهده می شود که به رغم تلاش های گسترده ای که از سوی همکاران قضائی و اداری صورت می گیرد متاسفانه خروجی مناسبی دربر ندارد که یکی از دلایل آن عدم آشنایی کافی با سیستم سمپ و ورود داده های غلط به سیستم است. لذا ضروری است قضات در این خصوص نظارت مستمری اعمال نمایند تا نتایج حاصله با میزان فعالیت های صورت گرفته تناسب منطقی داشته باشد ، ضمناً اگر به نظر همکاران در این سیستم ایراداتی وجود دارد حتماً به نحو مکتوب اعلام نمایند تا مراتب از طریق مراجع ذیربط با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز