خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی به مناسبت برگزاری مراسم ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۴۶۰

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مراسم ۱۳ آبان روز دانش آموز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آمده است: به مناسبت برگزاری مراسم ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی به منظور ارائه خدمات بهینه حمل ونقلی به شهروندان محترم برای شرکت در مراسم، مقررگردیده اتوبوس‌های این شرکت از ساعت ۸ صبح مورخ ۱۳ /۸/ ۹۴ ازخطوط فعال در میادین مشروحه ذیل نسبت به جابجائی همشهریان محترم به نزدیک‌ترین محل برگزاری مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق اقدام کننند.

میادین خراسان، قدس، امام خمینی (ره)، تجریش، راه آهن، امام حسین (ع)، سپاه، انقلاب اسلامی، ولیعصر (عج) و پایانه شهید محلاتی.

به لحاظ مسدود بودن خیابان طالقانی و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم مقررگردیده نسبت به تغییر مسیر تردد اتوبوس‌های خطوط عبوری به محل برگزاری مراسم بشرح ذیل اقدام گردد:

کلیه اتوبوس‌های خطوط عبوری در مسیر شرق به غرب خیابان طالقانی از خیابان شریعتی -طالقانی-مفتح - سمیه - حافظ و انقلاب تردد نمایند.

کلیه اتوبوس‌های خطوط عبوری در جنوب به شمال خیابان مفتح از خیابان بهار شمالی - میدان بهار - سلیمان خاطر - مفتح شمالی و میدان هفتم تیر تردد نمایند.

کلیه اتوبوس‌های خطوط عبوری در شمال به جنوب خیابان سپهبد قرنی از خیابان کریمخان - حافظ - انقلاب - فردوسی و ادامه مسیر تردد نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز