خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا:

تصادف زنجیره‌ای در محور قزوین به کرج/ هشدار نسبت به یخ‌زدگی معابر بر اثر بارندگی

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۴۴۸

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بروز تصادف‌های زنجیره‌ای در محور قزوین به سمت کرج بر اثر بارندگی و لغزنده بودن جاده خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با تاکید بر اینکه به دلیل نامناسب بودن باند جنوبی محور قزوین به سمت کرج روزانه شاهد تصادف خودرو، خروج اتوبوس و کامیون از جاده هستیم به خبرنگار ایلنا گفت: تصادفات شب گذشته نیز بر اثر بارندگی و لغزنده بودن جاده افزایش یافته و چندین خودرو در فواصل مختلف با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه بر اثر تعدد تصادف‌ در این محور شاهد بار سنگین ترافیک نیز هستیم؛ گفت: لازم است رانندگان در زمان بارندگی، فاصله ایمن را رعایت کنند.

ریزش کوه در ایلام

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص ریزش کوه در محور ایلام اظهار کرد: ساعت 6:15 صبح امروز محورهای ایلام، سرابه و مهران شاهد بارش شدید باران بودند که این شدت باران ریزش کوه در محور ایلام را رقم زد.

وی افزود: با همکاری پلیس راه و سازمان راهداری محوری که دچار ریزش کوه شده بود؛ ساعت 7:15 صبح بازگشایی شد.

بارندگی در 13 استان کشور

وی همچنین با اشاره به بارندگی در 13 استان کشور، گفت: در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، البرز و کردستان بارش باران جریان دارد که بر اثر آن جاده لغزنده خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در استان‌های گیلان، کرمانشاه، لرستان، همدان، قزوین، مازندران و تهران نیز بارش باران جریان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز