خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران:

اخلاق در جامعه ضعیف شده است

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۵۶۲

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفت: مشکل ما این است که اخلاق در جامعه ضعیف شده است که عوارض ضعف اخلاق پیامدهایی را در حوزه اجتماعی خواهد داشت که طلاق یکی از این پیامد‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید حسن موسوی چلک در اولین نشست کمیته ملی پیشگیری از طلاق با تاکید براینکه نباید طلاق و خانواده را از سایر بخش‌های جامعه جدا بدانیم گفت: مشکل ما سیاست‌گذاری نیست زیرا به اندازه کافی برنامه در این بخش داریم.

وی افزود: مشکل ما آن است که اخلاق در جامعه ضعیف شده است که عوارض ضعف اخلاق پیامدهایی را در حوزه اجتماعی خواهد داشت که طلاق یکی از این پیامد‌ها است.

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با تاکید براینکه جنس کار این گروه باید به سمت سیاست‌های کلان کشور حرکت کند تا این بخش به ویژه در سیاست‌های کلان به مرحله اجرا برسد تصریح کرد: آنچه ما کم داریم سیاست‌های اجرایی مشخص است که در خصوص آن اجماع شده باشد.

در ادامه مهدی میرمحمد صادقی مدیر کل دفتر مشاوره بهزیستی پیشنهاد داد بیمه مشاوره برای زوج‌های جوان درنظر گرفته شود تا در زمان ازدواج مبلغی از آن‌ها گرفته شده و در صندوق ذخیره شود تا در آینده برای ارائه مشاوره به آن‌ها هزینه شود.

این روان‌شناس با اشاره به شکل‌های جدید ارتباط و ازدواج اظهار کرد: باید در این فضا‌ها وارد گفتگو شویم آنچنان که سال‌ها پیش وقتی بحث صیغه مورد توجه قرار گرفت وارد گفتگو در این حوزه شدیم که البته توسط جامعه سرکوب شد.

میرمحمد صادقی با تاکید برلزوم ورود به گفتگو در خصوص شکل‌های جدید ارتباطی بر ضرورت تعیین تکلیف در این خصوص تاکید کرد وادامه داد: انجام آموزش‌های جنسی در جامعه ما بسیار مهم است و باید در خصوص آن تعیین تکلیف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز