خبرگزاری کار ایران

مومنی:

افزایش حقوق پلیس‌ها در دستور کار است

کد خبر : ۳۱۱۰۱۵

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم با تعامل مناسب با دولت و مجلس بحث افزایش حقوق و تامین معیشت مجموعه پلیس را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسکندر مومنی در حاشیه همایش یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران درباره افزایش حقوق پرسنل نیروی انتظامی گفت: حقوق این افراد متناسب با فعالیت آنها نیست، اما تلاش ما این است که در خصوص معیشت و افزایش حقوق مجموعه پلیس اقدام کنیم.

وی با اشاره به محدودیت منابع مالی در کشور گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل مناسب با دولت و مجلس بحث افزایش حقوق و تامین معیشت مجموعه پلیس را اجرایی کنیم.

وی همچنین درباره طرح LEZ برای هوای پاک و کاهش ترافیک گفت:  این طرح در خیلی از کشورها اجرا می‌شود و اگر هنوز در کشور اجرایی نشده به خاطر مقدماتی است که باید برای آن در نظر گرفته شود. چرا که این طرح نیاز به تسهیلات و تمهیدات لازم دارد. از این رو می‌توان گفت با اصل طرح مخالفت نشده بلکه برای ایجاد ملزومات آن زمان نیاز است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی درباره برخورد با پلیس با ادامه تجمع علیه برجام در شهرهای مختلف گفت: همانطور که فرمانده ناجا گفتند بر اساس مصوبات و مستندات شورای تامین، نیروی انتظامی به وظیفه قانونی خود با تدبیر و مدیریت صحیح عمل می‌کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز