خبرگزاری کار ایران

طی هفته گذشته رخ داد:

وقوع ۸۰۰ حادثه و امدادرسانی به ۵ هزار حادثه‌دیده

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۸۶۶

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۸۰۰ حادثه در هفته گذشته، گفت: ۴ ‌هزار و ۹۹۶ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و یک‌هزار و ۱۷۲ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اشاره به این که ۴۴۷ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۵۵ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۲۷ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته کوهستان، ۱۰ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۹ مورد دریایی و ساحلی، ۶ مورد صنعتی و کارگاهی، ۲ مورد زمین لرزه و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۵ ‌‌هزار و ۴۸ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک هزار و ۶۸۵ تن در حوادث جاده‌ا‌ی، ۴۵۰ تن در طوفان، ۶۹ تن در حوادث شهری، ۴۰ تن در کوهستان، ۹ تن در حوادث دریایی و ساحلی،  ۶ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۴ ‌هزار و ۹۹۶ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان یک‌هزار و ۶۳۸ تن در جاده‌ها،  ۴۵۰ تن در طوفان، ۶۸ تن در شهرها، ۳۹ تن در کوهستان، ۷ تن در دریا و ساحل و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری یک‌هزار و ۱۷۲ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۷۴۸ تن نجات یافتند که ۵۲۶ تن به مراکز درمانی منتقل و ۲۲۲ تن سرپایی درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز