خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد:

انتقاد از تبدیل سوله‌های ساخته شده برای مواقع اضطراری به شهربازی

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۳۰۴

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: در محله آب‌شناسان قصد دارند؛ سوله‌های ساخته شده برای مواقع اضطراری را تبدیل به شهربازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در تذکر پیش از دستور خود در صدو هشتادو سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جلسه دیروز خود در سازمان مدیریت بحران گفت: امروز تجربیات خوبی در این سازمان جمع شده و اقدامات مثمرثمری در آن انجام شده است، اما این اقدامات در حد نیاز‌ها و ضروریات شهر تهران نیست.

وی با بیان اینکه دوستان در این سازمان به شناسایی گسل‌ها نقاط حادثه خیز و تهیه نقشه از سطح شهر تهران پرداخته‌اند ادامه داد: اما متاسفانه چالش‌هایی وجود دارد که هر کدام به تنهایی باعث بحران در شهر تهران می‌شود، چنانچه در حال حاضر آمادگی برای زلزله شش ریشتری هم بسیار کم است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به سوله‌های ساخته شده توسط سازمان مدیریت بحران برای استفاده در مواقع اضطراری گفت: کمیسیون بودجه اعتباری در اختیار مناطق برای ساخت این سوله‌ها قرار داده اما امروز این سوله‌ها تبدیل به اماکن ورزشی شده‌اند چنانچه در محله آب‌شناسان قصد دارند این سوله‌ها را تبدیل به شهربازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: این سوله‌ها برای استفاده در روز اضطرار است و باید برای امدادرسانی سریع در چنین مواقعی مجهز شود.

حکیمی‌پور تصریح کرد: شهرداری در این زمینه کار زیادی انجام شده اما شهرداری در این خصوص به تنهایی مسئول نیست و انتظار می‌رود که تمامی دستگاه‌ها به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

حکیمی‌پور تاکید کرد: ضروری است در کمیسیون ویژه دولت که برای رفع مشکلات کلان‌شهر‌ها ایجاد شده است کمیته‌ای ویژه در خصوص مدیریت بحران کلان شهر‌ها ایجاد شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است و ضروری است برای به نتیجه رسیدن این موضوع دستگاه‌های دیگر نیز همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز