خبرگزاری کار ایران

مولاوردی مطرح کرد:

نرخ اندک فعالیت اقتصادی زنان، چالش پیش‌روی دولت

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۲۸۰

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نرخ اندک فعالیت اقتصادی زنان چالشی پیش‌روی دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در جمع خبرنگاران گفت: نرخ اندک فعالیت اقتصادی زنان به چالشی جدی پیش‌روی دولت تبدیل شده است و اگر توجهی به آن نشود، مانع توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون که در آستانه برنامه ششم و در نیمه راه سند چشم‌انداز ۲۰ ساله قرار داریم و با تاکیدی که رهبری بر تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، برون‌نگر و درون‌زا دارد باید از همه ظرفیت‌هایمان بهره ببریم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه معاونت امور زنان و خانواده در کنار وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های دیگر در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشته است، تصریح کرد: ما از جایگاه ستادی خود وظیفه هماهنگی و مدیریت ظرفیت‌ها را برعهده داریم که این ظرفیت‌ها شامل ظرفیت زنان توانمند و ظرفیت بخش‌هایی می‌شود که این زنان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند که ایجاد کریدور کارآفرینی در این نمایشگاه از جمله این ظرفیت‌هاست.

مولاوردی در پایان تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم تا نگاه نسل جوان به کار را عوض کنیم. به همین خاطر نیز این نمایشگاه با محوریت اشتغالزایی و کارآفرینی و نه اشتغال تشکیل شده است که امیدواریم با اتکا به این برنامه‌ها بتوانیم از همه ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز