خبرگزاری کار ایران

فتاح اعلام کرد:

30 هزار خانواده با سرپرست معتاد تحت حمایت کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۲۲۷

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه این نهاد در بحث ساماندهی آسیب های اجتماعی خود را کنار نخواهد کشید، گفت: اکنون کمیته امداد 30 هزار خانواده با سرپرست معتاد را تحت حمایت دارد.

به گزارش ایلنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، سید پرویز فتاح در نخستین نشست قرارگاه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان تهران افزود: 30 هزار خانواده با سرپرست معتاد اکنون تحت حمایت کمیته امداد امام قرار دارد.

وی با بیان اینکه بحث برخورد با اعتیاد و جمع آوری معتادان از وظیفه کمیته امداد نیست و این وظیفه بر عهده ستاد مبارزه با موادمخدر است، گفت: اما کمیته امداد خود را نسبت به وضعیت خانواده معتادیان و آسیب هایی که با آنها روبرو هستند، مسوول می داند.

فتاح ادامه داد: کمیته امداد در صورت اطلاع از وجود مشکلات مادی از قبیل فقر در خانواده هایی با سرپرست معتاد، پس از بررسی های لازم، این خانواده ها را تحت پوشش قرار می دهد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ه) گفت: کمیته امداد در بحث ساماندهی آسیب های اجتماعی خود را کنار نخواهد کشید تا با هماهنگی دستگاه های مرتبط، چهره شهر تهران که به خاطر حضور معتادان نامناسب شده، بهبود یابد.

وی خاطرنشان کرد: در نشست قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران به سایر دستگاه ها اطمینان دادیم که به عنوان بخشی از این معضل اجتماعی در کنار آنان خواهیم بود.

فتاح وظیفه و رویکرد اصلی کمیته امداد را توانمند سازی خانواده های تحت پوشش این نهاد عنوان کرد و افزود: بسیاری از سرپرستان خانواده های تحت پوشش این نهاد به شرط کسب آموزش و کمک های کافی، می توانند توانمند شوند.

وی تاکید کرد: در دوره جدید، بیشتر به بحث توانمندسازی خانواده ها توجه داریم و در تلاش هستیم با یک رویکرد فنی، بحث اشتغال زایی را نیز در خانواده کمیته امداد توسعه دهیم.

در نخستین نشست قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران، استاندار تهران، رییس سازمان بهزستی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و معاون اجتماعی شهردار تهران بمنظور ساماندهی آسیب های اجتماعی در سطح استان تهران حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز