خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی کمیته امداد:

مددجویان کمیته‌امداد از پرداخت عوارض شهرداری و هزینه انشعابات معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۶۹۳

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از معافیت مددجویان تحت پوشش این نهاد از پرداخت عوارض شهرداری و انشعاب آب، برق و گاز خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصور قمشه افزود: معافیت پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات شامل پرداخت هزینه‌های صدورپروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف خواهد بود که در قانون بودجه سال 94 این معافیت تحت عنوان بند (د) تبصره 16 تنفیذ و قابل اجراست.

وی اظهار کرد: در اجرای بند (د) ماده 39 قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی اجتماعی، سیاسی کشور و بند 5 تبصره 17 بودجه مبنی برمعافیت مددجویان تحت تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه‌های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در حد واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف با همکاری دستگاههای ارائه دهنده خدمات ذکر شده خانوارهای کمیته امداد از این قانون بهره مند شدند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد تصریح کرد: دراجرای این بند از قانون بودجه سال گذشته قریب به 300 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امدا در سراسر کشور از این تسهیلات به طور رایگان استفاده کردند. انشعاب گاز با 241هزار و 98 مورد بیشترین سهم معافیت را برای خانواده‌های کمیته امداد داشته است.

وی یادآور شد: طی مدت یاد شده به ترتیب انشعاب گاز 241هزار و 98 ، برق 25هزار و 255، آب 19هزارو 363 ، فاضلاب 3002، گواهی ساختمانی 3641 و عوارض شهرداری 3366 مورد را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز