خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی مطرح کرد:

فعالیت 11 هزار و 700 مدرسه غیردولتی در کشور

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۰۷۷

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش از فعالیت ییش ازیک میلیون و 300 هزار دانش آموز کشور در 11 هزار و 700 مدرسه غیر دولتی خبرداد.

به گزارش ایلنا، مرضیه گرد در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با بیان اینکه مشارکت در آموزش و پرورش یک ضرورت است انتخاب نیست اظهار کرد : اگر در آموزش و پرورش مشارکت را باور نداشته باشیم موفق نخواهیم شد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده تصریح کرد: مدارس غیر دولتی، هیئت امنایی و از راه دور یاریگر آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت هستند و تغییر نگرش به این مدارس در مجموعه آموزش و پرورش یک اصل است.

وی بر تسهیل صدور مجوز مدارس غیر دولتی در ادارات آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: با ارائه راهکارهای قانونی موانع پیش روی مدارس غیر دولتی برطرف شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت: مسئولیت فرزندان ایران اسلامی از پیش دبستانی تا دانشگاه برعهده آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش سرمایه انسانی کشور را تأمین می کند.

گرد با بیان اینکه همه پیش دبستانی ها در سال تحصیلی جاری تحت پوشش آموزش و پرورش هستند تأکید کرد: موسسان پیش دبستانی تحت پوشش بهزیستی نسبت به گرفتن مجوز از آموزش و پرورش اقدام نمایند.

وی مدیریت آموزشی یکپارچه در پیش دبستانی ها را مهمترین هدف آموزش و پرورش برشمرد واز تدوین محتوای آموزشی ویژه پیش دبستانی ها خبر داد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده از برنامه های آموزش و پرورش برای حمایت از مدارس غیردولتی خبرداد و افزود: راه اندازی صندوق حمایت از موسسان غیر دولتی در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز