خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر مطرح کرد:

ساماندهی۵۰۰ تیم اضطراری درمان از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۸۰۱

رئیس جمعیت هلال احمر نتایج و دستاوردهای مشارکت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر را در قالب برنامه های سلامت محور این سازمان را قابل تحسین و شایسته تقدیر دانست و گفت: سفرنامه سلامت وامید ظرفیت های جدیدی را در امر درمان و خدمات انساندوستانه ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، سید امیر محسن ضیائی در دومین همایش تجلیل از پزشکان داوطلب و حوزه سلامت جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی – درمانی به افراد محروم و ساکن در مناطق حاشیه‌ای کشور یکی از زمینه هایی است که جمعیت هلال احمر در آن بسیار فعال است.

وی در ادامه با بیان اینکه شمار قابل توجهی از جامعه پزشکان، عضو داوطلب جمعیت هلال احمر هستند، افزود: مشارکت این قشر چه به‌صورت مقطعی و موردی و چه به‌صورت خدمات مستمر بدون هیچ گونه چشمداشت مالی و دریافت وجه به روستاییان و بیماران نیازمند، قطعاٌ شایسته تقدیر است.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بسیاری از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب، آمادگی خود را برای تشکیل تیم های درمان اضطراری اعلام کرده اند و ما بر آن هستیم تا امسال ۵۰۰ تیم را برای ارائه خدمات در سطح ملی و فراملی ساماندهی کنیم.

به گفته وی، سفرنامه سلامت وامید داوطلبان در شمار برنامه هایی است که با هدف شناساندن ماموریت ها و وظایف گوناگون این سازمان شکل گرفته است و ظرفیت های جدیدی را در امر درمان و خدمات انساندوستانه ایجاد کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه سفرنامه سلامت وامید که اجرای آن از سال گذشته در ۱۲ استان آغاز شده است، امسال نیز در ۱۰ استان اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: سفرنامه سلامت و امید طیف وسیعی از خدمات داوطلبانه را معرفی وبه مخاطبان ارائه می کند؛ می تواند مشارکت مردمی را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های سلامت محور جمعیت هلال احمر طلب کند.

در دومین همایش تجلیل از پزشکان داوطلب و حوزه سلامت جمعیت هلال احمر لوح تقدیر جامعه پزشکان سازمان داوطلبان به وی اعطاء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز