خبرگزاری کار ایران

مشارکت بیش از 7500 معلم و مربی در جشنواره الگوهای برتر تدریس

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۵۵۷

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه دو جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی در قالب یک جشنواره اجرایی شده است ، گفت: در مجموعه 7 هزار و 579 اثر از معلمان و درس تفکر و سبک زندگی مربیان تربیتی به دبیرخانه مرکزی این دو جشنواره ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، پیش از ظهر امروز حمیدرضا کفاش در جشنواره کشوری تجلیل از برگزیدگان الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این دو جشنواره در قالب یک جشنواره در راستای ارتقای راهبرد کیفیت بخشی است که محصول سند تحول بنیادین کشور است.

وی با بیان اینکه تربیت تک ساحتی به هیچ عنوان موردتأیید آموزش و پرورش و نظام جمهوری اسلامی نیست ، تصریح کرد : بزرگان دینی و سیاسی کشور نیز از قبل و پس پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کتاب ها و سخنرانی های خودشان تربیت متوازن مبنای تحول در آموزش وپرورش می دانستند و برگزاری این جشنواره نیز در راستای رشد متوازن ساحت های مختلف تربیت است.

کفاش از تدوین دستورالعمل جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در مهرماه 93 خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره در مناطق، نواحی و استان ها و برای دانش آموزان دوره متوسطه اول برگزار شد و 2469 اثر  به دبیرخانه مرکزی ارسال شد که از هر استان دو عنوان و در مجموع 64 اثر کشوری انتخاب شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش درخصوص تجارب برتر تربیتی ، افزود: تجارب برتر مربیان تربیتی در قالب 4110 اثر به دبیرخانه مرکزی ارسال و پس از داوری 32 اثر برگزیده کشوری انتخاب شد و امروز از برگزیدگان هر دو جشنواره با حضور وزیر محترم آموزش وپرورش تجلیل به عمل می آید.

کفاش خاطرنشان کرد: تارنمایی برای مشاهده آثار تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در نظرگرفته شده است که همه معلمان و مربیان در سراسر کشور بتوانند از آثار برگزیده استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز