خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت مراکز تخصصی حوزه

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۴۴۰

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش گفت: از ظرفیت مراکز تخصصی حوزه استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی در نشستی با مدیر مراکز تخصصی حوزه های علمیه اظهار داشت: اولویت نخست در مقوله تربیت، خردسالان و کودکان هستند که از دغدغه های بزرگان نیز می باشد.

وی افزود: امروز خوشبختانه اقبال مناسبی از حوزه برای همکاری با آموزش و پرورش وجود دارد که جای خرسندی است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امروز ظرفیت مناسبی در این وزارت وجود دارد و حوزه می تواند به صورت کاربردی در آن ورود کرده و برنامه داشته باشد.

دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند که خانواده آموزش و پرورش 40 میلیون جمعیت دارد؛ پس بستر مناسبی می تواند برای حوزه باشد.

دبیر ستاد همکاری ها، کیفی سازی برنامه ها را از ضروریات امروز جامعه عنوان کرد و افزود: امروز دشمن پیشرفت خوبی در ابداع روش های نوین برای تأثیرگذاری در کودکان و نوجوانان داشته و متأسفانه ما به موازات آنان پیشرفت نکرده ایم و باید این خلأ را پر کرد.

وی یکی از عقب افتادگی های امروز را ورود در فضای مجازی دانست و گفت: امروز در فضای مجازی در موضوع تربیت اسلامی بسیار عقب هستیم و کار زیادی صورت نداده ایم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز دشمن فضاهایی را ایجاد می کند تا حضور روحانیت در آموزش و پرورش قطع شود و حوزه به مدارس ورود نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز