خبرگزاری کار ایران

سرخو تاکید کرد:

جلوگیری از حضور افراد شائبه‌دار در جلسه انتخابات ریاست شورا

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۰۱۶

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست این شورا گفت: خواهشم این است که به صورت جدی از حضور افراد شائبه‌دار در جلسه انتخابات ریاست شورا جلوگیری شود، زیرا این افراد شائبه‌های زیادی درباره دخالت شهرداری ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در صد و هفتاد و هفتمین شورای اسلامی شهر تهران در انتقاد از وضعیت بیمه و قرارداد نیروهای خانه سلامت شهرداری گفت: یک هفته پیش نمایندگان این گروه به نزد من آمدند و من در همان جلسه به آقای امرودی زنگ زدم و در آن جلسه ایشان قول دادند تا زمانی که سیستم جدید نشده است؛ بیمه، سوابق و حقوق این افراد برقرار باشد.

سرخو در ادامه گفت: در این تماس تلفنی آقای امرودی عنوان کردند که باقی مسائل مربوط به این نیروها از اختیار من خارج است و بر عهده آقای داریانی است. اصل موضوع این است که بهتر است با آقای داریانی هماهنگ شود که سیستم و رابطه استخدامی این افراد تغییر نکند؛ یعنی به همین شکلی که اکنون هستند، ادامه پیدا کند.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه نگرانی این افراد مربوط به همین موضوع است، گفت: پیامک‌هایی که این افراد به اعضای شورای شهر می‌دهند به دلیل نگرانی‌ از وضعیت‌ خودشان است.

سرخو در ادامه افزود: یکی از اقداماتی که در شرایط کنونی شورا باید به فوریت به آن بپردازد، بحث پیگیری مصوبات قبل شوراست.

وی تاکید کرد: این مصوبات شامل برنامه پنج ساله و برنامه سالانه شورا می‌شود.آنچه تاکنون نشان داده شده، این است که اعضای شورا با افت و خیزهایی همراه بوده‌اند که باید این مسائل به صورت تحلیلی بررسی شود.

وی با بیان اینکه لازم است؛ شهرداری نیز کمک کند تا این بررسی‌ها به سرانجام برسد، افزود: خواهش من این است که باقی حوزه‌ها اعم از فرهنگی، معماری و شهرسازی و کمیته‌های مختلف تلاش کنند و برنامه‌ها به نحوی تصویب شوند و بتوانند همه در باره آن نظر بدهند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخابات ریاست این شورا در سه شنبه آینده گفت: خوب است که این انتخابات در جلسه علنی برگزار می‌شود؛ جناب آقای مسجدجامعی و چمران هر کدام سابقه ریاست یکساله بر شورای چهارم را دارند. هر دوی این افراد چند ویژگی خاص دارند، اول اینکه تجربه ریاست بر شورا را داشته و مدت طولانی در شورا حضور داشته‌اند.

وی تاکیدکرد: این تجربه کمک موثری می‌کرد که جلسات شورای چهارم بهتر تصمیم‌گیری و جمع‌بندی بهتری داشته باشد.

سرخو تاکید کرد: نکته دیگر این است که این افراد تلاش خود را به کاربرده‌اند تا با بی‌طرفی کامل جلسات شورا را اداره کنند. در برخی از جلسات شاهد بودیم که دوستان آقای چمران و دوستان آقای مسجد جامعی درباره جلسه تذکراتی را بیان می‌کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست این شورا گفت: لازم است از حضور افراد شائبه‌دار مانند آقای (ر ـ ز) در جلسه جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: خواهشم این است که به صورت جدی از حضور افراد شائبه‌دار در جلسه انتخابات ریاست شورا جلوگیری شود، این افراد شائبه‌های زیادی درباره دخالت شهرداری ایجاد می‌کنند و همچنین لابی‌هایی انجام می‌دهند که در شان شورای اسلامی شهر تهران نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز