خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد:

تحویل 2200 مسکن مددجویی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۷۳۷

رئیس سازمان بهزیستی کشور از تحویل 2200 مسکن مددجویی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسنی بندپی در حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان حامی بهزیستی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای تقویت روحیه همکاری از 15 نفر از پزشکان فعال در مراکز مختلف و شیرخوارگاه‌هایی نظیر آمنه تقدیر شد.

وی ادامه داد: خیر جمعی برای تقویت سلامت اجتماعی ضرورت داشته و باید شرایطی فراهم کنیم تا افرادی که یار و مددکاری ندارند، بتوانند نیازهای درمانی و خدمات پزشکی خود را از افراد نیکوکار دریافت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه در حال حاضر در تهران 100 پزشک داوطلب با این سازمان همکاری دارند، اظهار کرد: همچنین افرادی که به دلیل نداشتن شناسنامه فاقد دفترچه بیمه هستند، به صورت رایگان در بیمارستان بستری شده و مورد درمان قرار می‌گیرند.

وی درباره مسکن مددجویان سازمان بهزیستی عنوان کرد: در هفته دولت 2200 مسکن تحویل می‌شود. همچنین 3400 واحد دیگر در مرحله نازک‌کاری قرار دارند و با تحویل آنها به تعهد خود مبنی بر ساخت 100 هزار واحد مسکونی در سال 95 عمل می‌کنیم.

بندپی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع افزایش مستمری مددجویان سازمان بهزیستی  در برنامه ششم توسعه گنجانده شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز