خبرگزاری کار ایران

جامعه المصطفی کار ساخت بیمارستان جامع زنان در قم را به عهده گرفت

کد خبر : ۲۹۸۹۵۴

امام جمعه موقت قم گفت: احداث بیمارستان جامع زنان که همه پرسنل آن را خود زنان تشکیل بدهند اقدامی بسیار ارزشمند بوده و به همین منظور جامعه المصطفی آمادگی خود را برای احداث بیمارستان جامع زنان در شهر قم اعلام می‌کند.

در بازدید وزیر بهداشت از جامعه المصطفی العالمیه در شهر قم و پس از تبادل نظر میان وزیر بهداشت و آیت الله اعرافی رئیس این مرکز،  اعلام شد که جامعه المصطفی کار ساخت بیمارستان جامع زنان را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله اعرافی عصر امروز در دیدار سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با مجموعه کارکنان ومسئولان جامعه المصطفی اظهار داشت: شبکه المصطفی شبکه بی نظیری است که می تواند در زمینه های مختلف از جمله همکاری با مجموعه وزارت بهداشت ورود کند.

رئیس جامعه المصطفی  در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر سه جریان کلی در جهان اسلام بروز و ظهور دارد ،گفت: یک جریان جریان اهل سنت است که الازهر نماینده آن محسوب می شود و در بیشتر جهان نیز نفوذ دارد این جریان قابل تعامل بوده و می توان با آن کنار آمد؛ جریان دوم که منشاء‌ مشکلات بسیاری شده جریانی است که به تلبیغ تکفیر و خشونت و افراطی گرایی می پردازد و امروز آفت جهان اسلام شده است.

وی افزود: جریان و قطب سوم جهان تشیع است که محوریت آن در شهر قم قابل بررسی است؛ این جریان معتقد به پیشرفت کشورها بوده و برای آزادی مردم در سراسر جهان ارزش قائل است.

اعرافی با بیان اینکه المصطفی به این جریان اعتقاد دارد ،گفت: در حال حاضر در شهر قم 200 مرکز پژوهشی و تحقیقاتی قابل ملاحظه و فعال وجود دارد که ده ها هزار طلبه را تحت پوشش خود قرار داده است.

رئیس جامعه المصطفی با بیان اینکه طلابی از حدود 120 کشور جهان در شهر قم مشغول تحصیل هستند گفت: با توجه به اهمیت قم از لحاظ بین‌المللی به نظر می‌رسد که دولت و مجموعه وزارت بهداشت باید نسبت به فراهم آوردن امکانات بیشتر در حوزه بهداشت و درمان این شهر تلاش کنند.

امام جمعه قم در پایان و در پاسخ به اظهارات وزیر بهداشت که گفت آماده همکاری با جامعه المصطفی برای احداث بیمارستان جامع زنان هستیم، گفت: احداث بیمارستان جامع زنان که همه پرسنل آن را خود زنان تشکیل بدهند اقدامی بسیار ارزشمند بوده و به همین منظور جامعه المصطفی آمادگی خود را برای احداث بیمارستان جامع زنان در شهر قم اعلام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز