خبرگزاری کار ایران

فانی:

آموزش و پرورش نباید خود را درگیر جریانات سیاسی کند/آسیب های اجتماعی خانواده‌ها را درگیر کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۱۸۵

وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت نیروهای مومن و متعهد یکی از رسالت های شاخص آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در گردهمایی مشترک شورای معاونین و مدیران کل سراسر کشور، اظهارکرد: علیرغم مشکلات و نارسایی ها با تلاش مضاعف امسال شاهد بازگشایی مدارس با کیفیت بهتر خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش به اهمیت حضور همه جانبه مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: اصل انتخابات و تشویق به حضور در آن تکلیف شرعی است اما مجموعه آموزش و پرورش بنا به توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، به هیچ وجه نباید خود را درگیر جریانات سیاسی نماید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات ویژه امروز کشور بحث بی سوادی است و انتظار بر این است که مدیران ترتیبی اتخاذ نمایند که این معضل ریشه کن شود و توصیه می شود مدیران فعال در این عرصه مورد تشویق قرار گیرند.

وزیر آموزش و پرورش خواستار تعامل مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با مسئولین استان شد و افزود: امروز آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از مشکلات اساسی خانواده‌ها را درگیر کرده است و مدیران باید تدابیر لازم راجهت مواجه با این مشکل اتخاذ نمایند.

فانی افزود: یکی از رسالت های شاخص آموزش و پرورش تربیت نیروهای مومن و متعهد برای ایران اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز