خبرگزاری کار ایران

جواد آباد تهران در 16 دقیقه 6 بار لرزید/ آماده باش فرمانداری و دهیاری ها

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۱۳۳

ساعتی پیش در مدت زمان 16 دقیقه 6 زمین لرزه جواد آباد در جنوب تهران را لرزاند.

به گزارش ایلنا؛ ساعتی پیش 5 زمین لرزه جواد آباد تهران را لرزاند. فاصله زمانی زلزله اول تا پنجم 16 دقیقه بوده است.

اولین زلزله با قدرت 3.1 ریشتر در ساعت 23:11 دقیقه به وقوع پیوست. پس از آن زمین لرزه دوم با قدرت 4.1 ریشتر در ساعت 23:12 (بیشترین شدت زلزله در این ساعت رخ داده است)؛ زمین لرزه سوم با قدرت 1.5 ریشتر درساعت 23:18؛ زمین لرزه چهارم با قدرت  1.7 ریشتر در ساعت 23:19؛ زمین لرزه پنجم با قدرت 3.4 ریشتر در ساعت 23:27 رخ داد. همچنین زمین لرزه دیگری در ساعت 10 دقیقه بامداد با قدرت 2.2 ریشتر به وقوع پیوست.

هادی رحمتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: این زلزله در منطقه جواد آباد ورامین رخ داده و فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری های مناطق اطراف همه در حالت آماده باش هستند و در خود منطقه جوادآباد هم تدابیر لازم برای وقوع زلزله احتمالی دیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وی افزود: تمامی این اقدامات به نحوی است تا مردم وحشت زده نشوند چرا که میزان قدرت ریشتر زلزله زیاد نبوده اما برای پیشگیری همه نیروها آماده باش هستند.

این زلزله هیچگونه خسارتی تاکنون نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز