خبرگزاری کار ایران

خواست پلیس از دولتمردان برای برخورد با معتادان

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۶۵۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دولتمردان خواست با عزمی راسخ، گامی جدی در جهت زدوده شدن چهره های زشت و ناراحت کننده رها شدن معتادان متجاهر، بردارند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری ، سردار علی مویدی رها شدن معتادان در خیابان ها به نحوی که موجب سلب آرامش و امنیت شهروندان شوند را در شأن مردم و تلاش های پلیس در عرصه مبارزه با مواد مخدر ندانست و گفت: با توجه به تلاش های پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر جمع آوری معتادان را یکی از مطالبات خود می دانیم که دراین خصوص از دستگاه های مرتبط در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: پلیس در مدت 10 روز می تواند معتادان را از سطح کشور جمع آوری کند، این در حالی است که در این مسیر علاوه بر کمک دستگاه های ذیربط نیازمند همکاری، همراهی و هم فکری مردم نیز هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دولتمردان خواست که با عزمی راسخ، گامی جدی در جهت زدوده شدن چهره های زشت و ناراحت کننده رها شدن معتادان متجاهر، بردارند تا بخشی از مطالبات مردم به اتفاق دولتمردان پاسخ داده شود.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به این سوال که چه دستگاه هایی باید در امر جمع آوری معتادان با پلیس همکاری کرده و آیا آمادگی خود را برای هرچه بیشتر فعال شدن، اعلام کرده اند یا خیر، گفت: سازمان های مخاطب پلیس، خود می دانند که کدام سازمان ها هستند و امیدواریم این دستگاه ها با حساسیت و جدیت بیشتر و هرچه سریعتر در این خصوص وارد عمل شوند.

مویدی همچنین به آمار عملکرد 5 ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود 210 تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز