خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای شهر تهران باید به انجام کارهای فرهنگی توجه کند

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۳۶۶

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به عملکرد شورای شهر تهران در حفاظت از میراث فرهنگی این شهر اظهار کرد: اگر شورای شهر به انجام کار فرهنگی در شهر تهران توجه کند، به طور حتم به نفع پایداری این شهر خواهد بود.

محمدحسن طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد عملکرد شورای شهر تهران در ارتباط با حفظ میراث فرهنگی گفت: شورای شهر در پیگیری برخی پروژه های حفاظت و مرمت موثر بوده و توانسته است؛ در جریان سازی توسعه فرهنگی تهران  و حفظ میراث فرهنگی این شهر موثر باشد.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی ارتباط خوبی با شورای شهر تهران دارد، افزود: ما مرتبا بازدیدهای مشترکی با هم داشتیم و در بحث های زیباسازی میادین تهران و ارتقا سطح کیفی شهر پیشنهادهایی داده شده است، همچنین برای ساماندهی میداین تهران از جمله میدان مشق و اتصال آن به کاخ گلستان نیز صحبت هایی را اخیرا انجام داده ایم.

طالبیان با بیان اینکه خوشبختانه رویکرد شورای شهر در ارتباط با میراث فرهنگی تغییر کرده است،اظهار کرد: در تهران به اندازه کافی کار سخت افزاری شده است و اکنون نیاز مبرم به انجام کار نرم افزاری و فرهنگی وجود دارد.

معاون میراث فرهنگی کشور تصریح کرد: اگر شورای شهر به انجام کار فرهنگی در شهر تهران توجه کند، قطعا به نفع پایداری این شهر خواهد بود و همیشه درخواست سازمان میراث فرهنگی از شورای شهر نیز در همین راستا بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز