خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

ایجاد اختلال در پیش‌بینی آب‌وهوا بر اثر پارازیت‌ها، دور از ذهن نیست

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۹۱۳

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه گزارش اولیه‌ای در مورد پارازیت‌ها در این فراکسیون تهیه شده، در مورد تاثیر آن بر پیش‌بینی آب و هوا اظهار کرد: ایجاد اخلال در پیش‌بینی آب و هوا توسط پارازیت‌ها مساله‌ای دور از ذهن نیست.

موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد نتیجه پیگیری‌های فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد پارازیت‌ها، گفت: ما در جلسات مختلف در مورد ضررها اختلالات و عواقب پارازیت ها بررسی‌هایی را انجام دادیم و گزارش اولیه‌ای نیز در این زمینه مطرح شد.

وی در مورد نتیجه این گزارش اولیه، اظهار کرد: اینکه گفته شود؛ پارازیت ها سالم است، اثبات نشده و بسیاری از متخصصان معتقدند که پارازیت نه تنها در دریافت تصاویر ماهواره‌ای اختلال ایجاد می‌کند، بلکه در برخی موارد دیگر نیز موجب بروز اشکال می‌شود اما موضوعاتی که در این زمینه مرتبط با سلامت موجودات زنده و محیط زیست هستند، بسیار پیچیده‌اند و نیاز به بررسی طولانی مدت دارند.

 وی با بیان اینکه نمی‌توان با قاطعیت گفت که پارازیت‌ها بی‌تاثیر هستند و یا آثار زیانبار ندارند، افزود: به هرحال یک دیدگاه منفی در مورد پارازیت‌ها وجور دارد، به طوری که بسیاری از متخصصان اعتقاد دارند که پارازیت یک پدیده مخرب و زیانبار است.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد این مساله که گفته می‌شود؛ پارازیت‌ها در پیش بینی وضعیت آب و هوا اخلال ایحاد می‌کند، گفت: اینکه گفته شده پارازیت‌ها بر روی پیش بینی آب و هوا تاثیر می‌گذارند، موضوع دور از ذهنی نیست.  

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز