خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور خبر داد:

دانش‌آموزان اتباع امسال در مدارس ثبت‌نام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۱۷۱

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از ثبت نام دانش‌اموزان اتباع حتی اتباع غیرمجاز در مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  خلیل بابالو رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش در نشست پرسش و پاسخ روسا درباره ثبت‌نام اتباع خارجی به خصوص دانش آموزان افغانی در مدارس گفت: امسال با تاکیدات مقام معظم رهبری قرار شد؛ دانش‌اموزان اتباع حتی اتباع غیرمجاز در مدارس ثبت‌نام شوند و پیش‌بینی ما این است که با این شرایط 100 تا 200 هزار نفر به دانش‌آموزان ما اضافه شود.

وی ادامه داد: در جلسه کمیته اتباع وزارت کشور که 5 مرداد ماه برگزار شد؛ بخشنامه‌ای آماده شد و در آن ما به سه موضوع مهم اشاره کردیم که شامل تعیین سطح دانش آموزان، مسائل بهداشتی و تعیین هویت آنها می‌شود.

بابالو ادامه داد: قرار شده تعیین هویت این دانش‌آموزان توسط دفاتر کفالت که زیرمجموعه وزارت کشور قرار دارند، انجام شود و مسائل بهداشتی آنها از طریق وزارت بهداشت و تعیین سطح آنها توسط وزارت آموزش و پرورش صورت گیرد.

وی همچنین درباره شهریه این دسته از دانش‌آموزان گفت: شهریه این دانش‌آموزان به صورت شفاف اعلام خواهد شد تا مشکلاتی که سال گذشته در این مسیر وجود داشت را نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز