خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

نقش مادران در فرهنگسازی مدیریت مصرف بی‌بدیل است

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۱۳۳

وزیر نیرو با بیان اینکه بزرگترین همکاری مردم با ما در زمینه مدیریت مصرف است، گفت: مادران جامعه نقش بی‌بدیلی در فرهنگسازی نسل آینده در زمینه مدیریت مصرف دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید چیت‌چیان در دوازدهمین نشست مشاوران امور زنان و خانواده وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: وزارت نیرو دو خدمت بسیار مهم و اساسی یعنی آب و برق را برای جامعه تامین می‌کند.

وی ادامه داد: شاید برخی جنبه‌های این دو خدمت از جهات مختلف منحصر به فرد باشد به این معنا که این دو اولاً تمام جامعه را تحت پوشش قرار می‌دهد و دوم اینکه در تمام ساعات شبانه‌روز جامعه نیازمند این خدمات است.

وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو کار بسیار حساسی را انجام می‌دهد و وابستگی همه فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی، خدماتی و.. باید در نظر گرفته شود.

چیت‌چیان با اشاره به اینکه کار وزارت نیرو بسیار سنگین است، گفت: اگر همکاری مردم با ما نباشد قادر به خدمت نیستیم و یکی از بزرگترین همکاری‌های مردم با ما مدیریت مصرف است.

وی افزود: این یک واقعیت است که نقش مادران جامعه در فرهنگسازی برای نسل آینده در زمینه مدیریت مصرف نقشی است که کس دیگری قادر به ایفای آن نیست. بنابراین اگر بتوانیم در ذهن و فکر مادران جامعه تحولی را ایجاد کنیم، آنها با تاثیر بر فرزندشان می‌توانند؛ آینده خوبی را در نحوه مصرف منابع طبیعی از جمله آب و انرژی رقم بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز