خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

جزئیات افزایش حقوق 35 درصدی کارکنان

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۰۸۳

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات افزایش حقوق 35 درصدی کارکنان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد بطحائی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در سومین روز از سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش در میزگرد رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته افزایش حقوق نیروهای اداری به تصویب هیات وزیران رسید و قرار شد؛ از 21 تا 35 درصد به حقوق کارکنان اضافه شود.

وی افزود: اما این مصوبه متوقف شد و مشکل توقف اجرای این مصوبه این بود که با اجرای آن اختلاف زیادی بین کارکنان دستگاههای اجرایی و معلمان ایجاد می‌شد و فاصله پرداخت‌ها را زیاد می‌کرد.

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بنا داریم؛ با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان زمینه‌ای را برای افزایش فوق العاده ویژه برای کارکنان اداری و ستادی آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

بطحائی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها بنا داریم؛ افزایش حقوق نیروهای ستادی و اداری وزارت آموزش و پرورش را فروردین 94 اجرایی کنیم، خاطرنشان کرد: اگر به هر دلیلی این فوق‌العاده ویژه به اجرا در نیاید، برنامه دیگری را دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مزایای رتبه‌بندی معلمان برای بازنشستگانی که در شهریور بازنشسته می‌شود، لحاظ می‌شود یا خیر گفت: راه‌حلی پیدا خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم؛ کسانی که در شهریور ماه بازنشسته می‌شوند، حداقل در پاداش پایان خدمت بازنشستگی‌شان از مزایای رتبه‌بندی بهره‌مند شوند و حقی از آنان ضایع نشوند.

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی دو سال گذشته توانستیم 2.5 درصد سهمان را از بودجه دولت افزایش دهیم، تصریح کرد: مشارکت بخش غیردولتی در دو سال گذشته روند رو به رشدی داشته، اما هنوز با ایده‌آل فاصله داریم.

بطحائی افزود: همچنین طی دو سال گذشته توانستیم، بهره‌وری نیروی انسانی را افزایش دهیم، اما هنوز جا برای کار زیاد است و مهم این است که بپذیریم برای تامین نیروی انسانی مورد نیازمان نمی‌توانیم، صرفا متکی به منابع دولتی باشیم و با مشارکت بخش غیردولتی باید این بهره‌وری را افزایش دهیم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز