خبرگزاری کار ایران

150 کیلو هروئین درافسریه تهران به دست پلیس افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۰۰۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر در محدوده افسریه، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 150 کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، صبح امروز، در تشریح این خبر اظهار کرد: با تحقیقات ماموران عملیاتی این یگان مشخص شد که فردی به نام "ر" اقدام به حمل و جابجایی گسترده مواد مخدر در محورهای شرقی تهران می نماید.

وی افزود: بر این اساس، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات کنترلی و انتظامی، مشخص شد که وی قرار است مقادیر متنابهی مواد مخدر "هروئین" را با یک دستگاه خودروی سواری از جنوب کشور به تهران انتقال دهد.

سرهنگ بخشنده ادامه داد:نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و یا متهمان و همچنین بازرسی از خودروی آنها صادر شد و تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد:پس از چندین ساعت گشتزنی هدفمند در محورهای مواصلاتی، سوژه مورد نظر در "افسریه" مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه به همراه سه همدست دیگرش دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از داخل خودروی آنها نیز 150 کیلو و 500 گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت:هر چهار متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز