خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۶۶۲

پلیس راه نیروی انتظامی بمنظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه از 31 تیر تا دوم مرداد ماه، محدودیت هایی در سطح جاده های کشور اعمال می کند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر سه شنبه - 30 تیر ماه - تا ساعت 24:00 روز جمعه - دوم مرداد ماه - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه - دوم مرداد ماه - تا 01:00 روز شنبه - سوم مرداد ماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 روز جمعه - دوم مرداد ماه - تا ساعت 01:00 بامداد شنبه - سوم مرداد ماه - از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع تریلر از محور هراز ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه - 31 تیر ماه و اول و دوم مرداد ماه - در محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه و جمعه - 31 تیر ماه و دوم مرداد ماه - از تهران به سمت قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز