خبرگزاری کار ایران

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور به ایلنا خبر داد:

تعداد کشته‌‌های طوفان روز گذشته تهران و البرز به 14 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۵۳۱

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از کشته شدن 14 نفر در حوادث سیل و طوفان روز گذشته تهران و البرز خبر داد.

مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد آخرین تعداد کشته‌شدگان حادثه سیل و طوفان در تهران و البرز گفت: آخرین آماری که تاکنون اعلام شده حاکی از مرگ 8 نفر در منطقه کن و سولقان و 6 نفر در توابع آسارای استان البرز است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی پیش از وقوع حادثه، سازمان مدیریت بحران چه اقدامی برای کاهش خسارات این حادثه انجام داده است؛ گفت: ما بلافاصله پس از اعلام سازمان هواشناسی اطلاعیه‌ها را به اداره مدیریت بحران استان‌ها ابلاغ می‌کنیم و آنها نیز این اطلاعیه‌ها را به شهرستان‌های تابعه اعلام می‌کنند  و اطلاع‌رسانی در این خصوص انجام شده و استان‌ها از بروز این حادثه اطلاع داشتند، اما به هر حال راه افتادن ناگهانی سیل و رگبار سبب غافلگیری می‌شود.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: سازمان مدیریت بحران با این گونه پدیده‌ها آشنایی کامل دارد. بارش‌های تابستان رگباری است و مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز