خبرگزاری کار ایران

تبریک مولاوردی به مناسبت توافق هسته‌ای:

این پیروزی«نه در جنگ که بر جنگ» روی داد

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۷۵۴

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با انتشار متنی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای را تبریک گفت

 به گزارش ایلنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه فیس بوک خود نوشت: بالاخره لحظه تاریخی فرا رسید. طولانی‌ترین مذاکره تاریخ برای یک توافق خوب که در آن طرفین احساس باخت و غبن نکنند پشت سر گذاشته شد.

امروز حس غریبی آمیخته با شادی و غرور و هیجان تمام وجود هموطنان را فرا گرفته است. این را از چشمان خیلی‌ها می‌توان خواند.

شاهکار این توافق آن است که برای اولین بار یک کشور بدون حمله نظامی و مناقشه مسلحانه و تنها با گفتگو و مذاکره توانست از تحت تحریمهای فصل هفتم منشور ملل متحد خارج شود.

هر عنوانی که به این دیپلماسی داده شود فرقی نمی‌کند، مهم آن است که از فردا مثالی عینی برای حل و فصل مسالمت‌آمیز اختلافات در دروس حقوق بین‌الملل خواهد بود.

این پیروزی که به قول قیصر امین‌پور «نه در جنگ که بر جنگ» روی داد، برگ جدیدی از کتاب مناسبات جامعه بین‌المللی را در ائتلاف علیه خشونت و افراطی‌گری ورق خواهد زد. اهمیت این موضوع زمانی خود را نشان می‌دهد که نگاهی به منطقه آشوب‌زده پیرامون خود داشته باشیم تا بیش از همیشه قدردان صلح و امنیت و آرامش باشیم.

خجسته باد این پیروزی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز