خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد:

کمیته امداد و بهزیستی مددجویان را روی مرز خط قرمز نگه داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۹۳۰

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم امضا تفاهم نامه میان کمیته امداد و بانک توسعه تعاون برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان، گفت: کمیته امداد و بهزیستی افراد تحت حمایت را روی مرز خط قرمز نگه داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، پرویز فتاح در این دیدار با تاکید بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد گفت: افراد تحت حمایت این نهاد، انسانهای بزرگ و دارای توانمندی زیادی هستند که تمام تلاش ما احیاء استعداد این افراد از طریق آموزش‌های فنی و حرفه ای و ارائه وام قرض الحسنه اشتغال برای استقلال مادی و توانمندسازی است که در این راستا از بانک‌ها و مسئولان درخواست داریم تا منابع به این سمت هدایت بیشتری شود.

وی کاهش افراد تحت حمایت کمیته امداد و استقلال و عزتمندی آنان را به عنوان یک حسن برای نظام عنوان کرد و افزود: کمیته امداد و بهزیستی افراد تحت حمایت را روی مرز خط قرمز نگه داشته‌اند؛ چرا که با هزینه‌های هنگفتی از قبیل تامین مسکن، کمک هزینه ازدواج و ... برای خانواده‌های تحت حمایت مواجه هستند.

در پایان تفاهمنامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی ( ره) به مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد ریال جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مبادله شد و بر اساس این تفاهم نامه مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد با معرفی نامه از این نهاد تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال و یک ضامن معتبر و مشاغل خانگی تا سقف ۵۰ میلیون ریال می‌توانند از تسهیلات این بانک بهره مند شوند.

همچنین اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه مجدد در سقف‌های مقرر در صورت تسویه تسهیلات قبلی بلامانع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز