خبرگزاری کار ایران

مولاوردی:

باید باور به زنان به مطالبه جامعه تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۶۹۷

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید باور به زنان و مطالبات آنها به باور و مطالبه جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امین قانعی‌راد در حاشیه نشست خبری همایش زنان، اعتدال و توسعه گفت: تمامی افراد بدون وجود محدودیتی همانند عضو هیات علمی دانشگاه بودن می‌توانند در این همایش شرکت کنند، به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی را به مشارکت در این همایش دعوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در افتتاحیه و اختتامیه همایش اعتدال مسئولان رده بالای کشور حضور پیدا کردند و در این میان در چهار سالن به صورت همزمان نشستها و پنل‌های علمی برگزار شد و پس از آن هدیه فرهنگی به کلیه کسانی که مقاله‌شان پذیرفته شده بود و هدیه ویژه به برگزیده‌گان اهدا شد که امسال نیز چنین خواهد بود.

قانعی راد ادامه داد: همچنین در این همایش هزینه‌ای برای سفارش دادن مقالات کلیدی به افرادی که در این حوزه صاحب نظرند نیز در نظر گرفته شده است، اما بدنه اصلی این همایش را مقالاتی تشکیل می‌دهند که از سوی دانشگاههای مختلف ارسال می‌شود.

در ادامه شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم  و انتظار داریم که در حوزه زنان به اعتدال که نیاز امروز جامعه است، پرداخته شود و تاثیر آن در عرصه‌های مختلف همچون خانواده، بازار کار و ایجاد توازن میان این دو نقش زنان دیده شود.

وی ادامه داد: زمانی که فرضیه عدالت جنسیتی را به عنوان یک ایده به جهان ارائه می‌کنیم و انتظار داریم که آن را دربست قبول کنند، باید بدانیم در حالی که این ایده هنوز در کشور ما به عمل در نیامده باشد و ابعادش تحلیل نشده باشد تاثیری نخواهد داشت.

معاون رئیس جمهور گفت: یکی از مسائلی که سبب شد، دومین همایش اعتدال به زنان اختصاص پیدا کند مسائل مختلفی بود که ما را به این نتیجه رساند که باید باور به زنان و مطالبات آنها به باور و مطالبه جامعه تبدیل شود. برنامه رئیس جمهور در طی این مدت کاهش شکاف جنسیتی بود و ما نیز در چارچوب این برنامه و اسناد توسعه و سند چشم‌انداز درصدد تلاش در این زمینه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز