خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۳۹۲

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی محورهای شمالی کشور در آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های اتخاذ شده برای محورهای مواصلاتی کشور از ۱۶ الی ۱۹ تیرماه را اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ( ۱۶ تیرماه) الی ساعت ۲۴ روز جمعه ( ۱۹ تیرماه) از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود .

محور کرج چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۹ تیرماه الی ۱ بامداد روز شنبه ۲۰ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه (۱۹ تیرماه) الی ساعت ۱ بامداد روز شنبه (۲۰ تیرماه) از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود .

محورهراز

تردد انواع تریلر از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۶ الی ۱۹ تیرماه در محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

تردد تمامی تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ( ۱۷ و ۱۹ تیرماه ) از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز