خبرگزاری کار ایران

دعوت کمیته امداد از خیران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۰۸۸

کمیته امداد امام خمینی (ره) در اطلاعیه ای از مردم خیر و روزه دار برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین دعوت کرد.

 به گزارش ایلنا از کمیته امداد امام خمینی (ره) ، براساس این اطلاعیه پایگاه های این نهاد ، چهارشنبه مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان در سراسر کشور آماده ثبت نام از حامیان خیراندیش برای حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست خواهند بود.

بر همین اساس در تهران پایگاه های فرهنگسرای بهمن، حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، امامزاده صالح (ع)، حسینیه ارشاد، مسجد النبی (ع) و 160 پایگاه فرعی در نقاط مختلف سطح شهر آماده ثبت نام ازحامیان نیکوکار خواهند بود.

خیران می توانند برای ثبت نام الکترونیکی و مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانیwww.emdad.ir/eekram مراجعه کنند و در این سنت حسنه سهیم شوند.

همچنین مردم مومن و متعهد ایران اسلامی می توانند برای مشارکت در این طرح ، کمک های مالی خود را به منظور حمایت از ایتام به شماره حساب 1111بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و با استفاده از تلفن همراه خود و با تمام کارت های بانکی عضو شتاب و بدون کارمزد ، با گرفتن شماره #8877* و انتخاب نوع کمک ، نسبت به پرداخت وجوهات و کمک های عام خود اقدام کنند.

نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین، می توانند با حداقل پرداخت ماهانه 30 هزار تومان، حمایت مالی از کودکان بی سرپرست و ایتام را عهده دار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز