خبرگزاری کار ایران

محدودیت و ممنوعیت های تردد در روز قدس

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۰۸۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، محدودیت و ممنوعیت های تردد در روز قدس را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سید "تیمور حسینی" در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات ترافیکی روز جهانی قدس، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس، از ساعت 10:30 دقیقه روز جمعه در مسیرهای نه‌گانه انجام می‌شود و شروع طرح ترافیکی پلیس راهور برای برپایی مراسم روز جهانی قدس از ساعت 8 صبح خواهد بود.

وی افزود: از شب پنجشنبه (18 تیرماه) بحث پاکسازی معابر در طول مسیرهای راهپیمایی اعمال می‌شود اما با توجه به اینکه این شب، مصادف با 23 رمضان و سومین روز شب قدر است بنابراین اجرای طرح پاکسازی را پس از اتمام طرح شب قدر اعمال خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان ساکن خیابان انقلاب، خیابان کارگر و خیابان ولیعصر، توصیه کرد: از پارک خودروهای خویش در معابری که شامل مسیرهای راهپیمایی می‌شود، اجتناب کنند زیرا در صورت پارک خودرو، این وسایل با جرثقیل‌های پلیس جابه‌جا شده و به محل مناسب منتقل خواهند شد.

سردار حسینی با بیان اینکه خودروها به پارکینگ منتقل نمی‌شود و در نزدیک‌ترین محل مناسب پارک می‌شون از شهروندان خواست برای آگاهی از محل پارک خودروی خود با پلیس 110 تماس بگیرند.

محدودیت های تردد

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس این مقام ارشد پلیس راهور تهران بزرگ به جلسه کمیته ترافیکی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز جهانی قدس و همچنین عید سعید فطر اشاره کرد و ادامه داد:از ساعت 3:30 صبح همگام با اتمام طرح شب قدر عملیات پاکسازی در معابر منتهی به مسیرهای نه‌گانه راهپیمایی اعمال می‌شود و به دنبال آن تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 10 روز جمعه مورخ 19 تیر ماه در معابر ذیل ممنوع خواهد بود.

1 - شمال: طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر

2- شرق: خیابان ولیعصر حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منشعب از آن به سمت غرب.

3- غرب: خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز

4- جنوب: خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر (جهان‌نما)

وی گفت: تردد در خیابان جمهوری از کارگر تا ولیعصر به صورت غرب به شرق جریان خواهد داشت.

ممنوعیت های تردد

رئیس پلیس راهور تهران درباره محدودیت‌های توقف کلیه وسایل نقلیه، گفت: توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده‌های زیر ممنوع خواهد بود.

1- بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر هر دو مسیر

2- خیابان‌های واقع در غرب خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر

3- خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز

4- طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

5- طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

6- طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

7- طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر

8- طول خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر

9- خیابان‌های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیری جاوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز